3 lutego 2021

Zapraszamy do zwiedzania wystawy fotografii Doroty Grochowskiej pt. "Mikrokosmos - mój świat"


 

Mamy dobrą wiadomość dla miłośników obcowania ze sztuką! Od poniedziałku 1 lutego 2021 r. rząd ponownie otworzył dla zwiedzających drzwi galerii sztuki i muzeów. Dlatego i nasza Galeria otwiera się dla Was i to z przepiękną, niezwykle barwną i bardzo oryginalną wystawą fotografii Doroty Grochowskiej pt. "Mikrokosmos - mój świat".

 

Kim jest artystka? Jak sama pisz:

„…Fotografowanie lubiłam „od zawsze”, miałam jednak okres przerwy, aparat przeleżał w dolnej szufladzie do 2016 roku, ale pragnienie powrotu było niezwykle silne. Szczególnie fascynuje mnie fotografia w wersji makro, bo za jej sprawą można zobaczyć to, co jest niemal niewidoczne. Żeby to dostrzec, trzeba się zatrzymać, schylić się, czasem położyć na ziemi, nieraz wręcz nie można oddychać, aby nie poruszyć aparatem. Kocham tę „jazdę na wdechu” i pragnę to robić jak najdłużej. Daje mi to cudowny odpoczynek od pracy zawodowej w zupełnie innej dziedzinie, ale też radość dzielenia się „moim światem”. D. G.
 
 
Myślę, że śmiało możemy stwierdzić, iż jesteśmy ogromnie wdzięczni za ten wyciągnięty aparat z dolnej szuflady...
 



Serdecznie zapraszamy do zwiedzania wystawy ulokowanej w galerii na II piętrze Biblioteki UKW, która czynna będzie do 27 marca w godzinach pracy jednostki. Prosimy o zachowanie reżimu sanitarnego.

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia mają moc poruszenia naszych emocji i zatrzymania nas w zachwycie. To sztuka, która przenosi nas w magiczne światy, ukazuje nam piękno natury i ludzkiej twórczości.

    OdpowiedzUsuń