17 lutego 2017

Finisaż wystawy Danuty Nawrockiej - relacja




Prace Danuty Nawrockiej ponad miesiąc gościły w murach Biblioteki UKW i cieszyły oko zwiedzających. 15 lutego 2017 roku miał miejsce finisaż wystawy, któremu towarzyszyło rozwiązanie konkursu i wręczenie nagród. Przypomnijmy, podczas otwarcia wystawy 11 stycznia, został ogłoszony konkurs na krótki film związany z twórczością Danuty Nawrockiej, jak i samym wernisażem, którego celem jest budzenie zainteresowania sztuką współczesną i jej promocja. 




Artystka zamykając swoją wystawę w Galerii Biblioteki UKW powiedziała: […] „Tworzenie to jest wielka pasja i przyjemność. Później, podczas spotkań z ludźmi, można podzielić się tym, co się samemu wytwarza. Dzisiaj jesteśmy w takim właśnie gronie twórców, bo Państwo, też stworzyliście własną sztukę na bazie mojej wystawy. Cieszę się, że mogłam wnieść taką moją małą cegiełkę do tego, że Państwo weszliście na drogę własnej sztuki, na drogę własnego tworzenia. Jest mi niezmiernie miło, że Państwo zainteresowaliście się moją wystawą na tyle, że zechcieliście się ze mną podzielić własnymi wrażeniami, odnieść się do niej, serdecznie dziękuję i gratuluję.” 


W konkursie wzięli udział i nagrody otrzymali: 

1 miejsce - Piotr Wnęk

2 miejsce - Katarzyna Mrotek

3 miejsce - Maciej Tyrakowski




Serdecznie gratulujemy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz